Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Goran Trivan: Kvalitet vazduha u Srbiji je relativno loš, ali nije drugačiji nego pre desetak godina; Mora biti zabranjen uvoz smeća i otpada sa "Evro 3" motorima

Komentari (8) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 19 januar 2020 19:25
jedno pitanje
Ako neko zna u kom je rodbinskom odnosu sa Jelenom Trivan, neka objavi, zarad potpunijih informacija.
Preporuke:
4
0
2 nedelja, 19 januar 2020 19:34
Dragoslavić
Euro 3? Vozi se u svim evropskim državama! Daju se poreske olakšice za električna vozila ali se ne kažnjavaju oni koji nemaju para za nova kola.
To što vi sva vaša sranja trpate pod evropske norme ne pije vodu. 90 % zakona, poreza, dažbina i nameta koje ste uveli NE postoje u EU kojoj toliko (kobajagi) težite.
Preporuke:
3
0
3 nedelja, 19 januar 2020 19:52
milan
Smrada ,pa jel vozimo mi te motore što volimo ili što nemamo para zahvaljujući i njemu ,zar nisu glavni zagađivači termo elektrane i Bor i Smederevska železara, automobili su tu manje bitni.Kad njemu i sličnima oduzmemo imovinu biće i za evro 5.
Preporuke:
2
0
4 nedelja, 19 januar 2020 22:18
Brojevi
Kada je u junu 2014. cena barela na svetskom trzistu bila 105 dolara, cena benzina u SAD je bila 3,67 dolara za galon. Kada je cena nafte pala na 30 dolara, galon benzina je bio oko 1,75. Nafta skoci na 60 dolara/barel, benzin skoci na 2,50 /galonu. Dakle, kada god je cena nafte na svetskom trzistu padala, nikome u Srbiji nije padalo na pamet da spusti cenu goriva, vec se samo uzimao veci kajmak. Taj kajmak je verovatno prikazivan kao suficit u budzetu, jer se putevi grade od kredita. Tako da, ako gospodinu Trivanu bas toliko smetaju Euro3 motori, neka izracuna koliko je novca neopravdano uzeto iz dzepa prosecnog vozaca u Srbiji, pa neka se onda upita da li bi mozda neko sa tom razlikom novca (od koje se proglasavao uspeh srpske ekonomije) kupio noviji auto?
Preporuke:
7
0
5 ponedeljak, 20 januar 2020 00:13
@Brojevi
Dobar komentar i poenta.
Ja bih predlozio Trivanu da ako sme ne samo da zabrani uvoz "Evro 3", nego i korišćenje (kao što je to izlanuo Vučić, pa demantovao).
Zašto?
Zato što u tom slučaju 90% automobila u Srbiji ne bi moglo više da se koristi. Zamislite onda taj pad prihoda u budžetu od najvećih poreza i akciza na gorivo u svetu. A tek zamislite kada krenu na naplatu i rate za kredite za razne koridore i miloše.
Vreme je da se ukine finansiranje ove sekte na vlasti!
Preporuke:
8
1
6 ponedeljak, 20 januar 2020 15:17
dr

nedelja, 19 januar 2020 23:13@Brojevi
Dobar komentar i poenta.
Vreme je da se ukine finansiranje ove sekte na vlasti!


Ma kakvo finansiranje. MOTKA što pre treba da radi.
Preporuke:
1
0
7 ponedeljak, 20 januar 2020 20:29
itd ili ...
https://www.blic.rs

dakle danas je nezagađen vazduh, mora da su svi motori pogašeni ili šta god

eto zeleno sa 187 na 1 u jednom danu pade na Blicovom sajtu, zagađenje!

ČUDO!
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 20 januar 2020 21:03
Haeul
Kvalitet vazduha je i te kako lošiji nego pre 10 godina.

Vazduh zagaćuju i saobraćaj i termoelektrane, ali glavnih zazlog povišene zagađenosti zimi je ono čega nema leti: grejanja.

Dakle, problem su, prvo i iznad sveda, toplane, a zatim i individualna ložišta.

Problem se može rešiti ugradnjom filtera i prelazom na ekološki prihvatljivija goriva.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner